Egy szőke nő bemegy a boltba és rámutat egy tárgyra. Kérdezi az eladót: Mi az?
- Termosz.-feleli az eladó.
- Mire jó?
- A meleget melegen tartja, a hideget pedig hidegen.
Megveszi, és másnap bemegy vele a munkahelyére.
Kérdi tőle a kolléga: - Mi az?
- Termosz.
- Mire jó?
- A meleget melegen, a hideget hidegen tartja, ezért raktam bele egy csésze forró teát, meg két gombóc fagyit!
A példánk esetében nem a termosszal van a baj. Valóban széles lehetőségek rejlenek benne, sok mindenre alkalmas, de sok múlik azon, hogyan használjuk. Akár a ShopRenter esetében.
Próbáld ki a ShopRenter webáruház felületét
Ingyenes 14 napos próbaidőszak, hogy objektív és okos döntést hozhass.
Próbáld ki a ShopRenter webáruházat:
(bérleti díj: 4.900 Ft havidíjtól)
Mint fentebb írtam, sokáig egyedi fejlesztésű webáruházakat készítettünk, aztán megérkezett a ShopRenter, rendkívül széles funkcionalitással (kuponok, excel import, közösségi média), számos összekapcsolás kiépítésével (számlázó programok, bankkártyás fizetés, raktárkezelő, stb.), így eljött a pillanat, amikor megkérdeztük magunktól: minek fejlesztünk, ha itt van egy ilyen rendszer, ennyire elérhető áron?
A legnépszerűbb webáruház modulok, amiket egyedileg fejlesztettünk a legtöbb webáruházba, eleve elérhetőek a ShopRenter funkciói között.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Táblázat: a legnépszerűbb, legjobb ShopRenter bérelhető webáruház modulok
Próbáld ki a ShopRenter felületét és funkcióit
Érdemes egy regisztrációt csinálnod, hogy belenézz a rengeteg hasznos funkcióval gazdagított felületbe.
Próbáld ki a ShopRenter webáruházat:
Egy alap webáruház, a fentiek töredékét sem tudja, fapados és 1-1,5 millió forintot alsó hangon elkér érte a webfejlesztő, ami jogos a részéről, de ár-érték arányban egy ekkora befektetés, minimális funkcionalitásért egy induló webáruháznak nem ideális választás.
A ShopRenter bérelhető webáruház jó választás lehet pár ezer forintért havonta, keress meg egy külső szerződött partnert, hogy készítse el a webshopod arculatát, majd húzza is rá a ShopRenter boltodra, és azt, amit megspóroltál fordítsd inkább marketingre. Ez így egy biztosabb recept akár az induláshoz, akár már jól bejáratott webáruházak esetén.
A bérelhető webáruház hatalmas előnye az egyedileg fejlesztett webáruházakkal szemben, hogy az egyedi shopok árának töredékéből kijössz, és időben sem tart 4-5 hónapig a fejlesztése, mégis megjelenésében egyedi webáruházad lesz. Ez az okos döntés.
ShopRenter webáruház készítés: +36 70 414 6215
200.000 Ft + ÁFA
100.000 Ft + ÁFA-tól
ShopRenter webáruház referenciáink
A legjobb bérelhető webáruház, a legtöbb funkcióval rendelkező megoldások is mindig magukban fogják hordozni az egyedi fejlesztések lehetőségének hiányát. Vagyis csak azokat a funkciókat használhatod, amit a szolgáltató elérhetővé tesz. Ezért számít hosszútávú döntésnek a webshop indítás, hiszen azt kell jól átgondolnod, hogy az elérhető funkciók teljes mértékben, hosszú távon is elegendő lesz-e számodra, vagy szükséged lesz olyan megoldásokra is, ami nem elérhető egyetlen bérelhető webáruházban sem.
Szakmai véleményünk, hogy a dizájn, funkcionalitás és a személyre szabhatóság tekintetében a legjobb bérelhető webáruház a ShopRenter.
A ShopRenter jelenleg elég sok sablont tartalmaz, azaz kialakított különböző logikákat, és webáruház struktúrákat, azonban ezeket egyedi elemekkel (fejlécek, piktogramok, logó, színek, bizalomépítő elemek) egyedi webáruházzá tudjuk varázsolni, csupán egy arculatot kell készíteni, és annak elemeit elhelyezni a webshopban.
Olyan bérelhető webáruház készül, ami funkcionalitásában a ShopRenter, (ShopRenter motor fut alatta) de kinézetében személyre tudjuk szabni, a kiválasztott sablonok mentén. Fontos azonban megjegyezni, hogy ez csak a kinézetre igaz, a funkciókra nem. Annak meg kell egyeznie a ShopRenter funkcióival!
Ennek azaz előnye, hogy gyors, költséghatékony, és mégis különbözni fog a versenytársaid megjelenésétől (ez azért fontos, hogy azonosítható, megkülönböztethető legyél). Tökéletes választás induló webshopok számára.
Az árban benne van:
ShopRenter webshop készítés: +36 70 414 6215
A webáruház váltás legnagyobb dilemmája a sok feltöltött termék áthelyezése az új webshopba. Ezt - ha nem is mindig lehet teljes körűen - érdemes megoldani automatizálva. Van, hogy ezt csak a szöveges adatokkal tudjuk megtenni.
Hidd el, már ez is hatalmas segítség, több hétig vagy hónapig tartó kézi feltöltést figyelembe véve alternatívaként. Ettől függetlenül sikerült már pl. Unas webshopból átvinni az adatokat ShopRenterbe, képekkel együtt is.
Próbáld ki a ShopRenter webáruházat:
1.
Fontos, hogy a termékek és a termék kategóriák közötti átjárhatóság egyszerű legyen. A látogatóból lesz a vevő, ezért a legjobb bérelhető webáruház látogatójának a komfortérzete az első, minden más huszadrangú. Te magad is távozol onnan, ahol nem érzed jól magad, hát kerüljük el, hogy ez a vevőiddel is előforduljon az új ShopRenter webáruházadban. Egy letisztult, látogatóbarát webáruház célja, hogy a lehető leggyorsabban érjen el vásárlást.
Ezért érdemes a ShopRenter webáruházad kialakításánál szakembert igénybe venned, hogy ne keverjenek össze téged a versenytársaddal, akivel ugyanazt a sablont választottátok. Szakember segítségével olyan megoldásokra is van lehetőséged, amit az alap sablonok nem engednek meg felületről szerkeszteni.
2.
A látogatók mozgását, viselkedését mindig mérni kell. A Google Analytics rendszerrel való összekötés többszintű is lehet, ezt érdemes megtenni. A ShopRenter webáruházakban ez már adott, hiszen tervezéskor erre megfelelő hangsúlyt fektettek a fejlesztők.
Ez azt jelenti, hogy a különböző állomáspontok (pl. kosár lépései) külön-külön mérhetőek. Ha 400 látogatóból 100 beteszi a terméket a kosárba, de csak 4 vásárol, akkor meg tudjuk nézni, hogy 96 látogató mégis hol akadt el? Ha ez az adat nincs a birtokodban, esélyed sem lesz arra, hogy választ találj a miértekre, így a problémát azonosítani sem tudod. A vakság a biztos bukás receptje.
E-commerce modul:
Képzeld el a következő szituációt. Facebook hirdetésekből csinálsz egy hónapban 19 vásárlást, Googleből pedig 3 vásárlást, úgy, hogy ugyanannyit költesz mindkét felületen reklámra. Ennyi adat birtokában egyértelmű, hogy le kell állítani a Google hirdetéseket, és a Facebookra kell mindet fordítani. Azonban, mi van, ha ezzel hibát követsz el? E-commerce modullal a következő kiegészítő adat is kiderülhet az előzőek mellé: 450.000 Ft bevételt hozott a 19 vásárlás a Facebookon, míg Googleből érkező 3 vásárlás 750.000 Ft bevételt eredményezett.
Hoppá! A jó döntésekhez minden adatra szükséged van. Ezért fontos a mérés, amit a ShopRenter webáruházak teljes mértékben támogatnak.
3.
Nem túl bizalomgerjesztő, ha olyan termékcsoportra érkezik a látogató, amiben egyetlen termék sem található. A másik kedvencem a 0 Ft-os termékek.
Figyeljünk oda arra, hogy a termékekről megfelelő termékleírás, ár, és minőségi (lehetőleg saját) képek jelenjenek meg. Lényeg az egyszerű, de informatív termékszöveg, a profi fotók, azaz mutasd be portékákat igényesen és hatékonyan! A legjobb bérelhető webáruház nem mindig a motortól vagy a funkcionalitástól jó, hanem az informatív, igényesen feltöltött termékinformációktól.
Az igényes, teljes körű tartalom lépésről lépésre közelebb viszi a látogatót a vásárlási döntéséhez!
4.
Egy ShopRenter webáruház nem a csillogó flash bannerektől, vagy a villogó animációktól lesz sikeres. Ellenkezőleg. Minimalista dizájn jellemzi, hiszen ha a látogató a termékeiddel ismerkedik, akkor ne állj mögé, és ne lihegj a nyakába mozgó bannerekkel, vibráló pop-up ablakokkal. Épp azt teszi, amit szeretnénk, a portékáidat nézegeti, hát engedjük neki meghozni a vásárlási döntést.
A webáruházban a termékeken kell legyen a hangsúly, minden más húzódjon a háttérbe! A webáruházadban is adj lehetőséget kommunikációra, hírlevél feliratkozásra, Messenger integrálásra, azaz építs kapcsolatot és közösséget a vevőiddel, látogatóiddal.
5.
Az Interneten kialakultak szokások, amiket nem érdemes felborítani. Akár a vásárlási, akár a fizetési folyamatokat tervezzük, maradjunk a hagyományoknál. Nem ezek azok a területek, ahol forradalmat kell csinálnod.
A látogatók szótárában a szokatlan = a bizalmatlan kifejezéssel. Erre figyelj, amikor újításokat akarsz bevezetni, mert a webáruház nem a tulajdonosnak, hanem a látogatóinak készül.
A látogatók viselkedését számokból, adatokból lehet elemezni, utólag. Az ember a saját ötleteivel elfogult, azonban a tapasztalatokkal/számokkal már nehéz vitába szállni. A kreativitásodra is szükség lesz, még hozzá az első problémák jelentkezése után. Miért olyan alacsony a kosárba lépők és az onnan vásárlással távozók aránya? Hogyan ösztönözd a kosáron belül a vásárlókat a sikeres befejezésre?
Ha itt sikerül korszakalkotó újítást bevezetned, az olyan helyzeti előnybe hoz a többiekkel szemben, ami sokáig ledolgozhatatlanná válik, és mérhető is lesz a bankszámládon. Ilyen helyzetekben és esetekben nyugodtan engedd el a fantáziád, és hozd ki a legtöbbet a webáruházad forgalmából.
+1
Elkészült a webáruház, minden fel van töltve, le van tesztelve. Készen áll a vevőkre, és a vásárlások dömpingjére. Eltelik pár nap, pár hét, és nem történik semmi. A webáruház tulajdonosa és barátai generálják saját gépükről a látogatottság nagy részét.
Ne is várjuk a vevőket, ha nem megyünk oda hozzájuk, és tájékoztatjuk őket arról, hogy megnyitottunk. Facebook marketinggel, Google Ads kampányokkal és keresőoptimalizálással tudjuk a leghatékonyabban biztosítani a FOLYAMATOS látogatottságot, ezáltal az értékesítést.
Érdemes még a ShopRenteres webáruház elindulása előtt felmérni a piacot konkurencia elemzéssel. Ennek azaz igazi ereje, hogy indulás előtt megtudhatjuk, honnan szerzi a konkurencia az online forgalmának nagy részét, és pontos, hatékony üzleti tervvel indulhat a ShopRenteres webshopod, azonnali csapást mérve a konkurenseidre.
A webáruház készítés előtt stratégiát kell készítened, és az üzleti tervbe az online marketing költségeket is bele kell építeni (mert ugye senki sem gondolja komolyan azt, hogy a webáruházat szórólapokkal akarja reklámozni), ellenkező esetben a webáruház készítés nem befektetés lesz, csupán egy kellemetlen költség. Siker helyett bukás lesz a sorsa az online vállalkozásodnak. Hiába van tele a ShopRenter szuper funkciókkal, ha nem lesz elegendő látogatód, hogy sikeresen működtesd.
ábra: webáruház kosárelhagyási statisztika
Ha már ennyit beszéltünk arról, hogy milyen szuper funkciókkal is rendelkezik egy ShopRenter bérelhető webáruház, emeljünk ki néhányat közülük. Vegyük sorra a kedvenceinket!
1. Importálható termék adatok Excel fájlból
Nah, ez mindent visz. Nem véletlenül kezdtük ezzel a sort, hiszen mindenki szeretné megkímélni magát az időigényes és macerás feladatoktól. Így az, hogy nem kell minden terméket egyesével felvinni, később pedig egy árváltozás esetén egyesével módosítani, az igazán sokat segít a webshop karbantartásában.
2. Tömeges képfeltöltés
Ismét egy olyan lehetősége a ShopRenter webáruháznak, amelyet, ha okosan használunk meg tudja könnyíteni az életünket. Egy helyen feltöltheted az összes termékfotódat, aztán a felületen csatolgathatod a képeket a termékekhez. Ez sokkal gyorsabb és hatékonyabb, mint minden termék rögzítésekor egyesével feltölteni a fotókat a termékekhez (főleg, ha 6-8 termékhez ugyanazt a fotót tudod feltenni).
3. Kiépített összekötési lehetőség külső rendszerekkel
Egy tucat külső rendszerrel kompatibilis a ShopRenter webáruház, kész adatkapcsolati híddal rendelkezik bankokhoz, számlázó szoftverekhez, raktárprogramokhoz, stb. Ez több százezres fejlesztési költséget jelentene egy egyedi webáruház készítés esetén, itt viszont szabadon elérhetőek.
4. Tömeges szűrési paraméterek megadása.
Egy funkció, amelynek a segítségével igazán felhasználóbaráttá válhat egy webshop. Méret, szín vagy esetleg fordulatszám? Nem probléma! A Shoprenter lehetőséget kínál a termék kategóriákon belül eltérő szűrési paraméterek beállítására, így teszi könnyebbé a látogatók számára, hogy megtalálják termékek között azt a darabot, amit épp kerestek.
5. Termékek másolása funkció
Ez akkor igazán hasznos, ha sok olyan termékkel rendelkezünk, amelyek csupán néhány tulajdonságban térnek el egymástól. Ennek segítségével külön raktárkészlettel rendelkező termékváltozatok esetén (pl. eltérő szín vagy méret) a kiindulási termék "klónozásával" hozhatunk létre új terméket, ami megörökli az eredeti termék minden korábban megadott adatát. Így nincs más dolgunk, mint átírni azt a néhány paramétert, amiben eltérnek egymástól. De sokszor akkor is megkönnyítheti a munkánkat, ha már csak a termékeink néhány adata megegyezik egymással.
6. Rugalmasan alakítható felület
Fejlődik a konkurencia és nem szeretnél lemaradni tőle? Unod már a régi sablont, vagy csak valamit máshogy képzelnél el? A ShopRenter webáruház készítés során könnyedén megvalósíthatók az újítások, ráadásul sokkal kevesebb pénzből, mint egy egyedi fejlesztésű webshop esetén. Emellett lehetőség van teszt módban is kipróbálni minden újdonságot, hogy megnézd, a gyakorlatban mennyire tetszik, mielőtt ténylegesen igent mondanál rá. Ha pedig elégedettek vagyunk a módosításokkal a frissítés már csupán néhány óra alatt kivitelezhető.
7. Szállítás és fizetés rengeteg kombinációban
A ShopRenter folyamatosan arra törekszik, hogy ki tudjon szolgálni mindenféle kérést, a legújabb igényeket is. Így sokféle fizetési és szállítási módot kínál, hogy a vásárlók biztosan találjanak olyat, amely számukra megfelelő és ne szakadjon meg ennél a pontnál a vásárlás. A legtöbb csomagküldő szolgálattal már kiépített kapcsolattal rendelkezik, így a csomagfeladás folyamata leegyszerűsödik! Emellett pedig rengeteg szállítási sáv is megadható, így akár egyedi költségekkel is tudunk kalkulálni bizonyos árucikkeinknél.
8. Képméretezés, képgenerálás
A ShopRenter webáruház felületén a termékhez kapcsolódó képméretek bármikor változtathatóak illetve vízjelezhetőek. Ha későbbiekben módosítani szeretnénk termékhez kapcsolódó bármelyik kép méretén, akkor nem kell ezért ezt a képet újra előkeresni és feltölteni, hanem egyszerűen meg tudjuk ezt tenni az admin felületen! Ezzel rengeteg időt megspórolunk.
9. Kapcsolódó termékek, kiegészítő termékek és plusz ajánlatok
Talán az egyik leghasznosabb marketing funkció, hiszen sokat segít abban, hogy a látogatók rátaláljanak az őket érdeklő termékre. Ahogy egy fizikai üzletben például a termékek elrendezését lehet okosan variálni, itt a termékajánlások segítenek rájönni a vásárlóknak, hogy „Tényleg, még erre is szükségem van”. A legjobb az egészben pedig, hogy ezeket egyszerűen, könnyen átláthatóan lehet megadni a felületen, akár manuálisan vagy valamilyen szempont szerint automatizált módon. A plusz ajánlatok esetén pedig további kiegészítő szolgáltatást is el tudunk adni a megvásárolni kívánt termékhez opcionálisan, legyen szó például díszcsomagolásról, vagy beszerelési költségről.
10. Ütemezett akciók
Ugye mennyivel egyszerűbb lenne, ha nem kellene mindig törölni a kedvezményes árakat, ha véget ér az akciós időszak? Egy ShopRenter webáruház lehetőséget kínál arra, hogy az akciós árakhoz kezdő és végdátumot rendeljünk, ráadásul akár egy excel táblázat feltöltésével is tudjuk frissíteni. Ennél jobbat nem tudunk mi sem elképzelni!
+1 Ajánlat kérés lehetősége
Van olyan termék, aminek nem lehet pontos, általánosan érvényes árat kalkulálni? Vagy épp a szállítási költség ingadozhat? Nem probléma!
Shoprenter webáruház használata esetén lehetőségünk van egy egyszerű beállítással megadni, hogy bizonyos termékek nem megvásárolhatóak, hanem ezekre csak ajánlatot lehet kérni.
14 napos INGYENES ShopRenter webáruház regisztráció
Nézd meg mennyire áll kézre, milyen számodra jó megoldásokat nyújt a ShopRenter.
Próbáld ki a ShopRenter webáruházat:
ShopRenter webáruház referenciáink
Vajon mitől egyedi egy webáruház? Korábban mi is azt képviseltük, hogy az egyedi motortól, az egyedi lehetőségektől. Aztán megérkezett a piacra a ShopRenter.
A szkeptikusok szerint a személyes eladás pótolhatatlan. Ez ma már nem feltétlenül igaz. Sőt a koronavíris hatása miatt éppen ellenkezőleg, a netes eladások aranykorát éljük. A mai vásárlók pont az internet hatására sokkal tudatosabbak. Egy webáruházban nem fordulhat elő az, hogy a látogatónak meg kell várnia, amíg az eladó vele is tud foglalkozni, nincs sorban állás sem. A vásárló azonnal hozzájut a megfelelő termék információkhoz, és sokkal könnyebb számára a döntés is.
COVID forradalom: soha nem látott növekedés a webáruházak forgalmában
Az e-kereskedelem 2020-21-ben robbanást hozott. A covid időszak sok felhasználónál elhozta az áttörést, amit az online vásárlással kapcsolatos gátlások vagy bizalmatlanságok akadályoztak korábban. Kényszerhelyzet volt a karanténban, és a kényszer új szokásokat szült. Ha valaha is gondolkodott webáruház indításban, akkor gyorsabban kell lépnie, mint gondolta! Az internetes vásárlás túl gyorsan jött és túl gyorsan terjedt el.
Közel 10 évig fejlesztettünk egyedi webáruházakat, saját, zárt forráskódú rendszerünkkel. Így biztonságosak, garantáltan egyediek voltak, és minden esetben az ügyfélre szabott funkciókkal készültek.
(készítési díj: 1.000.000 Ft-tól)
Ha van egy egyedi raktárkezelő rendszered, vagy rád szabott egyedi ügyviteli rendszered, akkor jó választás lehet egy egyedi webáruház, hiszen könnyebb ezekre a már kész, de nem elterjedt rendszerekre áruházat építeni.
Akkor is az egyedi webáruház a megfelelő megoldás, ha olyan különleges funkcionalitásra van szükséged, ami csak és kizárólag rád jellemző, és nem található meg egyetlen bérelhető webáruház funkciólistájában sem. Ebben az esetben ez a saját webshopodban rendelkezésre fog állni, méghozzá úgy, ahogy te szeretted volna, ahogy az a legjobban szolgálja a vállalkozásodat.
ShopRenter webshop készítés: +36 70 414 6215
Egy alap webáruház csak néhány alapfunkcióval rendelkezik. Ilyen a kosár funkció, a termékkategória menü, a termékoldal és egyfajta szállítási költség kezelés (pl: 10.000 Ft felett 1.500 Ft a szállítási költség), esetleg még a kapcsolt termékek benne lehetnek az alap verzióban. Ezek azok az alap funkciók, amiket minden alap webshop tartalmaz.
Amikor egyedi webshopot rendelsz, akkor minden újabb funkció fejlesztési díjat von maga után. Tehát az egyik hátránya: komoly kezdő tőkére van szükség az indításához, ami egy használható webáruház esetében másfél millió forinttól indul. Az egyedi webáruház készítés díja 1.000.000 Ft-tól indul.
Egyedi fejlesztésű webáruház SOHA nem fog annyi funkciót tartalmazni, mint a ShopRenter bérelhető webáruház. Gondoljunk az egyedi kedvezményekre, kuponokra, sokféle online fizetési lehetőségre (már eleve integrálva), számlázásra, többféle szállítási költség kezelésre, rendelési értékhatárok számítására és még sorolhatnám.
A másik hátránya, hogy attól kezdve, hogy elkötelezted magad egy webáruház fejlesztő mellett, úgy ez egy hosszú kapcsolat lesz. Ugyanis soha egyetlen más fejlesztő nem fog hozzányúlni a webshopodhoz. Elkötelezed magad, így jól kell választanod. Hosszú távra.
Teljes mértékben ki leszel téve a webfejlesztőd kapacitás ingadozásának. Csak akkor kapsz új funkciót (jelentős összegért) a webáruházadba, ha lesz ideje ezzel foglalkozni. Ha nincs a fél csapata szabadságon, betegállományban, vagy épp felmondás alatt.
Ez veszélyes!
ShopRenter webáruház készítés: +36 70 414 6215
Fordítsd előnyödre ezt az erős versenyt. Szívd fel magad, vizsgáld meg a konkurenciát és csinálj egy jobb, profibb webshopot. Adunk néhány támpontot, amit megnézhetsz a konkurens oldalaknál.
A választék, azaz a termékek száma: próbáld meg megsaccolni a termékek számát és vesd össze a saját létező vagy tervezett készleteddel. Nem biztos, hogy az nyer, ahol nagyobb a szám, de azért jó tudni milyen is konkurencia választéka a piacodon.
Hidd el lehet fogást találni a legerősebb webáruházakon is, mindig van olyan terület, ahol jobban tudsz teljesíteni. Így ne bizonytalanodj el, szedd össze a gyengeségeiket, és ezekből kovácsolj előnyt saját webshopod számára. A Shoprenter webáruház funkció gazdagsága és marketinges eszközei segítenek megszerezni az előnyt, csak használni kell őket - méghozzá okosan. Jobban mint a konkurens webáruház üzemeltetője. Hidd el, menni fog!
Grafikonok segítségével nyomon követhető vizuális megjelenítés segít az adatok érzékelésében, értelmezésében. Az adatokat nem csak a Shoprenter szolgáltatja, hanem a Google Analytics, a Search Console és a Facebook Ads. Az innen kinyert webáruház adatokat összefésüli a rendszer és emészthető formában tárja eléd. A Shoprenter webáruház ezzel a beépített alkalmazással segít téged megérteni mi minden történik a webshopodban. Látogatók jönnek, mennek, vásárlások esnek be, vagy azok hiánya bosszant éppen. Nem szabad a véletlenre bízni ezeket a folyamatokat. A Conversific alkalmazás sok funkciója ingyenes. Megmutatja a webáruház látogatóinak viselkedését, mozgását, a vásárlások értékét.
A Shoprenter érdeke, hogy sikeres legyen a webáruházad, hiszen ha nem vagy sikeres, akkor be fogod zárni, így ő is elveszít egy előfizetést.
Shoprenter ügyfélként elérhető számodra ez a sok kimutatás, van, ami ingyen, de a legtöbb csak előfizetéssel. Pl.: megtudod melyik volt a hónap sztár kategória a termékeid közül, és melyik teljesített a legrosszabbul. Fejből ilyen adatod biztosan nem lesz, mikor néha azt sem tudod milyen nap van a kaotikus hétköznapokon.
Az újravásárlás lesz az ereje a webáruházadnak. Egy-egy vevőt megfogni az sok idő, pénz és energia, így azokra koncentrálj - egy idő után - akik már megadták számodra egyszer a bizalmat. Beépített, automatikus kategóriákkal segíti a vevők és a termékek besorolását a rendszer, többek között a kosár összetétel vizsgálatával.
Néhány a kedvenceink közül:
Magas értékben rendelők: felsorolja azokat a vevőket, akik az átlag feletti kosárértékkel vásároltak a webáruházban. Vásárlás és vásárlás között is van különbség a nagy kosárértékben vásárló vevőket meg kell tartani. Jó, ha birtokában vagy annak, kik is voltak ők az adott időszakban. Néha ekkor születik meg egy-egy webáruház stratégiai ötlet, hogyan honoráld ezt a bizalmat, akár kuponnal, akár ingyenes szállítással a következő alkalomkor, vagy valami egyedi ösztönzővel.
TOP vásárlók listázása az adott időszakban:
Az előző kategóriához képest az a különbség, hogy lehet valaki sok-sok kis kosárértékkel is top vásárló, hiszen a havi vásárlásokat összeadva vizsgálja a rendszer a “legeket”. Ha tudod kik ők, akkor lehetőséged van - akár különleges ajánlatokkal átbillenteni őket az újravásárlói, majd a törzsvásárlói minőségbe. Sőt bizonyos ösztönzőkkel elérheted, hogy a sok kis kosárértéket egy nagyobbá várják össze, ha ők (és általában te is) jobban járnak. Ne engedd el a legértékesebb vevőidet, hozd ki a maximumot a Shoprenter webshopodból
Legtöbb bevételt hozó termékek:
Ez a termék hozta az adott időszakban a legtöbb bevételt. Nem árt, ha ez az információ a fókuszban van nálad. Érdemes utána nézni a siker okának, és fokozni azt a következő időszakban esetlegesen ösztönzőkkel.
Felfutó termékek:
Az előzőhöz képest az a különbség, hogy ez a termék futott a legnagyobbat a vizsgált időszakban, azaz az előző hónaphoz képest a növekedése figyelemre méltó volt. Ha ez a sikerszéria tovább tart, hamarosan elérheti a legtöbb bevételt hozó kategóriát is, ezért érdemes odafigyelni erre a termékre vagy termékcsoportra.
Lecsengő termékek:
Ahol van sikersztori, ott bukásnak is lennie kell. Ezek a termékek zuhantak a legnagyobbat az előző időszakhoz képest. Ennek sok oka lehet, szezon vége vagy akár a konkurens akció-politikája. Érdemes utána nézni mi állhat a visszaesés hátterében és megtenned a szükséges válaszlépéseket. Erre használhatod a Shoprenter marketing eszközeit.
Potenciális csomagajánlatok:
Ez az egyik kedvencem. Az összes kosár átvizsgálása után kilistázza neked azokat a termékpárokat, amiket együtt vásároltak meg a vevőid. A Shoprenter lehetőséget biztosít termékcsomagok létrehozására. ha sokan vásároltak a nyaklánc mellé bársony ékszertartó zsákot, vagy a fényképező mellé SD kártyát, akkor alkoss egy kedvező csomagajánlatot, amivel ösztönzöd az ilyen párostíások népszerűségét, és megvásárlását.
ShopRenter webshop készítés: +36 70 414 6215
Az integráció azt jelenti, hogy a Shoprenter kifejlesztette a közvetlen és automatikus összekapcsolást a lenti külső szoftverekkel. Vagyis itt 1-2 adat megadásával automatikusan adatot tudunk szolgáltatni az “integrált” szoftvereknek.
Ez felhasználói szemmel maga a mennyország, kényelmes, gyors, és rengeteg időt és hibalehetőséget tudsz megspórolni ezek használatával.
A Shoprenter automatikus adatokat küldd a következő rendszereknek:
Ügyviteli, számlázó és készletkezelők:
Hírlevél küldő rendszerek:
Egyéb integrált rendszerek:
Egyedi webshopban ezeknek a töredékét, mondjuk 4 rendszert a sok közül (egy ügyvitelit, egy készlet, egy számlázó és egy hírlevél), közel 2 éves Shoprenter előfizetés árából fejlesztenék le, és akkor mennyi minden mást nem is tudna a webshop.
adminból letölthető alkalmazásokkal is kapcsolódhatunk külső szoftverekhez, egy-két kattintással
Ez azt jelenti, hogy nem a Shoprenter belső felületén adom meg az adatokat, hanem letöltök egy alkalmazást, amit összekötök a Shoprenter webáruházzal így az adatkapcsolat létrejön, és az adatok automatikusan elkezdenek áramlani a másik szoftverbe, az alkalmazás segítségével - vagy éppen onnan ide.
Ilyen alkalmazások a következők a teljesség igénye nélkül:
Indíts próba ShopRenter webáruházat
Próbáld ki a Shoprenter webáruház funkciókat, regisztrálj, hozz létre termékeket, ismerd meg a felületét.
Próbáld ki a ShopRenter webáruházat: