A Talizmán online időpontfoglaló rendszer nagyon sok szolgáltatást támogatni tud, a teljesség igénybevétele nélkül íme néhány példa:
... és még nagyon sok más vállalkozás számára
Adminisztráció: szinte nulla!
A vendégek könnyen foglalnak önállóan és ugyanilyen könnyen mondják le, ha valami közbejön. Így az adminisztráció szinte nulla!
Több telephely, több dolgozó: nem gond
Több telephelyet és több dolgozót is kezelni tud a rendszer.
Digitális naptár
A törléseket nem kell áthúzogatni, kiradírozgatni. Mindig átlátható és napra kész, ellenben a papír alapú naptárakkal.
Egy felület mindent visz
Nem kell egyszerre facebook üzenetekre, tiktok üzenetekre, emailekre és telefonhívásokra figyelni, valamennyi csatorna egyetlen helyre tereli a látogatót, és ott önállóan lefoglalja a neki tetsző szabad időpontját.
A konkrét csomagot foglalják le
Nem csak egy szolgáltatásra (pl. portré fotózás), hanem a konkrét csomagra (üzleti portré fotózás) foglal a vendég, ha így szeretnéd.
Elfelejtett időpontok: soha többé
Email és sms értesítést is küldhet a rendszer a vendégnek a foglalás napján, így kizárt, hogy kimenjen a fejéből a foglalása.
Rugalmas árazás
A kicsiknek olcsóbb, a nagyoknak drágább. Mindenkit ideálisan szolgál ki!
A Talizmán online időpontfoglalási rendszer lehetővé teszi, hogy telephelyeket, szolgáltatásokat, szolgáltatás csomagokat és munkatársakat kezeljünk időbeosztással amiket online tudnak foglalni a látogatók.
Funkciók:
Kérjen tőlünk DEMO-t és megmutatjuk hogyan működik a Talizmán online időpontfoglaló rendszer!
Itt tekinthető meg néhány használatban lévő Időpontfoglalás modulunk:
Időpontfoglalás DEMO generálás